2010-10-17

BOHO baby

Jak widać, dziś postanowiłam wyciągnąć z mojej szafy dawno zapomniane dzwony i wcale nie jestem nimi rozczarowana, wręcz przeciwnie-wróciły do łask ;) Zresztą tak samo jak moja ulubiona tej jesieni futrzana kamizelka (tez zakupiona w zeszłym sezonie).Mam ogromną nadzieje, że Wam się podoba.
Wydaje mi się, że wszystko razem wygląda nieco na boho style.Jak myślicie?
Do zobaczenia!
 xoxo

Hey guys!
Today I decide to wear my old jeas.It is a bell bottom pant.(I am not really sure that's called "bell bottom pant").Whatever I fell in love with my fur vest. Hope yo like it too!
See you next time!
xoxo
jeans-Promod
sweater-Zara
vest-Bershka

3 komentarze:

  1. love your style, love your blog! let's follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  2. i love wearing old jeans! they're the best :)

    http://seasidegulls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń